• Home
  • Travel
  • Life Style
    • Category
    • Category
    • Category
  • About
  • Contact
  • Download

INSTAGRAM FEED

(Nie)normalny BLOG

  • Home
  • Features
  • _Multi Dropdown
  • __Dropdown 1
  • __Dropdown 2
  • __Dropdown 3
  • _ShortCodes
  • _SiteMap
  • _Error Page
  • Seo Services
  • Documentation
  • Download This Template
  • Home
  • About
  • Contact
PATRYK WITCZUK. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Labels

  • 18lat
  • afera
  • babcie
  • barter
  • blog
  • dziadki
  • dziennikarz
  • euro2016
  • francja
  • gimnazjum
  • holandia
  • irlandia
  • jazda
  • kursant
  • kursantka
  • lewandowski
  • losowanie
  • minister
  • nauka
  • nawałka
  • niemcy
  • opinie
  • patologia
  • piłka
  • polska
  • północna
  • prawko
  • prezydent
  • prostytucja
  • reporter
  • seks
  • smoleńsk
  • sport
  • tekst
  • trawka
  • tvpinfo
  • uczniowie
  • ukraina
  • warszawa

O mnie

Patryk Witczuk
Wyświetl mój pełny profil

Send Quick Message

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Breaking News

Labels Cloud

  • 18lat
  • afera
  • babcie
  • barter
  • blog
  • dziadki
  • dziennikarz
  • euro2016
  • francja
  • gimnazjum
  • holandia
  • irlandia
  • jazda
  • kursant
  • kursantka
  • lewandowski
  • losowanie
  • minister
  • nauka
  • nawałka
  • niemcy
  • opinie
  • patologia
  • piłka
  • polska
  • północna
  • prawko
  • prezydent
  • prostytucja
  • reporter
  • seks
  • smoleńsk
  • sport
  • tekst
  • trawka
  • tvpinfo
  • uczniowie
  • ukraina
  • warszawa

Labels List Numbered

18lat afera babcie barter blog dziadki dziennikarz euro2016 francja gimnazjum holandia irlandia jazda kursant kursantka lewandowski losowanie minister nauka nawałka niemcy opinie patologia piłka polska północna prawko prezydent prostytucja reporter seks smoleńsk sport tekst trawka tvpinfo uczniowie ukraina warszawa

Recent

recentposts

Author

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →

Popular Posts

  • [#1] Nastolatki dają dupy po koncercie w Warszawie
    [#1] Nastolatki dają dupy po koncercie w Warszawie
  • [#2] Koniec z gimbusiarską patolą?
    [#2] Koniec z gimbusiarską patolą?
  • [#5] Nauka jazdy za... seks
    [#5] Nauka jazdy za... seks
  • [#3] Polska cebula w akcji. Reporter zaatakowany na miesięcznicy
    [#3] Polska cebula w akcji. Reporter zaatakowany na miesięcznicy

Random

randomposts

Pages

  • Strona główna

Facebook

[Fashion][carousel][6]

Flickr

Ads

Sidebar Ads

Subscribe

Get All The Latest Updates Delivered Straight Into Your Inbox For Free!

Popular Posts

  • [#1] Nastolatki dają dupy po koncercie w Warszawie
    [#1] Nastolatki dają dupy po koncercie w Warszawie Tak, wiem. Takie tematy to przeważnie poruszają vlogerzy na swoich YouTube...
  • [#5] Nauka jazdy za... seks
    [#5] Nauka jazdy za... seks Niesłychane informacje napływają prosto z Holandii. W tym kraju politycy i cały rząd są mega kontrowers...
  • [#2] Koniec z gimbusiarską patolą?
    [#2] Koniec z gimbusiarską patolą? Jakiś czas temu wszechmogąca partia polityczna w naszym kraju, zapowiedziała, że chce wypierdo...
  • [#4] Jak to widzę: Po losowaniu grup Euro 2016
    [#4] Jak to widzę: Po losowaniu grup Euro 2016 Pewnie taki temat już zainteresuje mniejszą liczbę osób, jednak postanowiłem napisać...
facebook google twitter tumblr instagram linkedin
[#5] Nauka jazdy za... seks


Niesłychane informacje napływają prosto z Holandii. W tym kraju politycy i cały rząd są mega kontrowersyjni i walnięci. Palenie trawki czy prostytucja to rzecz w Holandii normalna i legalna. Do tego ma dojść - uwaga - nauka jazdy za... seks! Tak, dokładnie - za seks.

Znana gazeta z kraju Oranje "The Telegraph" informuje, że minister transportu, niejaka Melanie Schultz vann Haegen ogłosiła, że instruktor lub instruktorka mogą proponować kursantom seks za lekcje nauki jazdy. Warunek jest, dlaczego miałoby go nie być - kursanci muszą mieć ukończone 18 lat.
Według tamtejszego zajebistego rządu, oferowanie kasy za usługi seksualne to oczywiście prostytucja, ale już oferowanie innej usługi za usługę seksualną jest już jakąś tam formą... barteru! Niebywałe, prawda?

I kolejne - tylko instruktor może zaproponować seks za naukę jazdy. To chyba normalne, bo pewnie dupczyć (a nie płacić) chciałoby się więcej Holenderek lub jakiś młody Holender posunąłby instruktorkę-MILFkę. Nie straciliby kasy, a nauka jazdy zaliczona. Holandia to niesamowity kraj i udowadnia to cały czas. Czy w sposób dobry? Według mnie nie do końca. Politycy z tego kraju mają dziwne pomysły i wizje. Z jednej strony, to dobrze, że nie przynudzają i nie ograniczają obywateli, ale z drugiej zaś - ten np. seks za naukę jazdy to już kurwa głupota. Czy dziś wszystko sprowadza się do erotycznej sfery człowieka?

A może ci politycy sami uprawiali seks za nauki jazdy? Kto to tam wie. Jedno jest pewne - Holandia zaskoczy nas z pewnością niejednokrotnie. Może dozwolony będzie seksik z nauczycielem/nauczycielką w szkole, na przykład za najlepszą ocenę. Kuźwa, odpowiedź ustna nabrałaby dosłownego znaczenia...

Daj znać w komentarzu lub poprzez maila (patryk6527@o2.pl), co sądzisz na ten temat i napisz mi, o czym chciałbyś przeczytać tekścik. Na pewno przeczytam i odpowiem.
/ PW \
Share
Tweet
Pin
Share
No komentarze
[#4] Jak to widzę: Po losowaniu grup Euro 2016


Pewnie taki temat już zainteresuje mniejszą liczbę osób, jednak postanowiłem napisać coś swojego. Otóż w sobotę, 12 grudnia odbyło się w Paryżu losowanie grup turnieju finałowego Euro 2016.

Polscy piłkarze po raz pierwszy od 2007 roku zakwalifikowali się na turniej rangi mistrzowskiej. W 2012 grali na Euro jako gospodarz. Gospodarz, który jednak niestety dał dupy (ale niedawno dwie nastolatki w Warszawie i tak zrobiły to lepiej) na turnieju, nie wygrywając ani jednego meczu. Przez lata śmialiśmy się z ich popisów, z frajerstwa i ciotowatego podejścia do wykonywanego zawodu. Lali nas wszyscy i to z każdej strony. Odkąd jednak Adam Nawałka przejął kadrę, wszystko zmieniło się, zupełnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Polscy piłkarze nie dawali już dupy, grali jako drużyna. Można było być dumnym widząc ich grę. W 2014 dojebaliśmy pierwszy raz w historii Niemcom. Szwabów ograć nie mogła nawet złota kadra trenera, śp. Kazimierza Górskiego. Podopiecznym Nawałki to się udało!

I właśnie znowu (pierdolę, dziwne) trafiliśmy w grupie na drużynę z kraju Merkel (to ta pani od uchodźców), ale już mamy na nich haka! Do tego zagramy w grupie C jeszcze z Irlandią Północną i Ukrainą. Pierwsi to do niedawna piłkarskie piczki, po 30 latach przerwy zagrają na wielkiej imprezie, a na Euro zadebiutują. Drudzy mają teraz swój kryzys (wojna z Russią), ale piłkarsko wyglądają w chuj solidnie, jednak mamy z nimi szanse 70%, na naszą korzyść rzecz jasna.

Losowanie się powiodło, ale kurwa.... bez przesadnego optymizmu. Pamiętacie, co było w grudniu 2011 roku? Zajebista radość, szał i euforia oraz miliony orgazmów jednocześnie. Wylosowaliśmy wtedy najłatwiejszą grupę (Rosja, Grecja i Czechy), a jak się turniej skończył, to już wcześniej wspomniałem.

Startujemy 12 czerwca meczem z Irlandią Północną (Nicea, godz. 18), następnie 16 czerwca na słynnym St-Denis zagramy z Niemcami (Paryż, godz. 21), a zmagania grupowe zakończymy 21 czerwca starciem z Ukrainą (Marsylia, godz. 18). Będą kibice, będą emocje, będą piękne bramki. Oby tylko biało-czerwoni się popisali, utrzymali formę i żeby Robert Lewandowski swój skill powiększył do 99. Nie dajcie dupy! Ostatnio nasz kraj słynie z dawania dupska (i to dosłownie). Już starczy.

Z innych grup: na pewno ciekawie zapowiadają się zmagania w grupie B. Tam znalazły się Anglia, Walia, Słowacja i Rosja. To jest mega wyrównana grupa. Putin już na pewno obmyśla plan, jak wyjść z grupy.

Obrońcy trofeum, Hiszpanie trafili do grupy D, razem z Turcją, Czechami i Chorwacją.
Trudno ogólnie szukać najsłabszej grupy, bo dla mnie po prostu każde są mocne. Nawet gospodarze z Francji mogą się mocno namęczyć z debiutującą Albanią (Gang Albanii będzie miał zabawę) i silnymi Rumunami oraz Szwajcarami.

Wszystkie grupy UEFA EURO 2016 - FRANCJA:
GR. A: Francja / Rumunia / Albania / Szwajcaria
GR. B: Anglia / Rosja / Walia / Słowacja
GR. C: Niemcy / Ukraina / POLSKA / Irlandia Płn.
GR. D: Hiszpania / Czechy / Turcja / Chorwacja
GR. E: Belgia / Włochy / Irlandia / Szwecja
GR. F: Portugalia / Islandia / Austria / Węgry

A jak wy oceniacie grupy UEFA Euro 2016? Podziel się swoją opinią! Dodam oczywiście jeszcze, bo bym zapomniał - będzie to pierwszy w historii turniej Mistrzostw Europy, w którym wystąpią aż 24 reprezentacje. Ale... gdzie memy z "Łysym z UEFA"!?

/ PW \
Share
Tweet
Pin
Share
No komentarze
[#3] Polska cebula w akcji. Reporter zaatakowany na miesięcznicy




Jak to słowo "cebula" wpisało się już w Polskę, a szczególnie w polaków. Nowe wydarzenie tylko utwierdza niektórych w przekonaniu, że z cebuli zrobi się niedługo czosnek. W czwartek, 10 grudnia reporter TVP Info Radomir Wit został zaatakowany przez grupę osób podczas wejścia na żywo z okazji miesięcznicy smoleńskiej przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie. W tej grupie osób były starsze osoby - babcie i dziadki.

Reporter usłyszał pod swoim adresem wiele wyzwisk, a starzy ludzie popychali go. W pewnym momencie jedna z babci wyjęła mu z ucha słuchawkę, by uniemożliwić kontakt z prowadzącym program. Cebula przez duże "C", prawda?

I ja się tu i teraz pytam: gdzie te wszystkie "święte" babcie i dziadki? Gdzie ich religijność i szacunek do drugiego człowieka? To oni skompromitowali się na oczach całego kraju. To oni pokazali swoje prawdziwe oblicze. Nie ten reporter. On wykonywał tylko swoją pracę. Ci ludzie nawet jeśli mają jakieś "ale" do Telewizji Publicznej, nie powinni się zachowywać w tak spierdolony sposób. Wstyd.

A później zdziwienie, gdy młodzież nie ma do takich szacunku. Najpierw zróbcie coś, co wam ten Respect po prostu da. Czy wyzywanie reportera, popychanie go i wyciąganie słuchawek z uszu coś poprawi? NIE. To logiczne przecież. Wielu ludzi zastanawia się, w jakim kurwa kraju żyje. A no w kraju rosnącej (tudzież kwitnącej) cebuli, która niebawem (nie wiem jak, ale nie obchodzi mnie to) zamieni się w... czosnek. I to taki wielki czosnek. 

Babcie, dziadki, protestujący tylko się do tego rozwoju przyczyniają swoim zajebiście szlachetnym zachowaniem. Czasem aż żal oglądać, jak to w twoim niby tak pięknym kraju, ktoś znowu się upokorzył i przy okazji upokorzył cały naród. Nie tylko siebie. Ludzie, ogar! Mój kraj - taki piękny. Piękny jak ta cebula rosnąca 12 miesięcy w roku, 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu. Polska może być dumna!
A jakie jest twoje zdanie na ten temat? Chętnie wysłucham. Zapraszam także do czytania kolejnych moich tekstów, bo tych jak już pisałem wcześniej, na pewno nie zabraknie.

FILM ZE ZDARZENIA:




/ PW \
Share
Tweet
Pin
Share
No komentarze
[#2] Koniec z gimbusiarską patolą?



Jakiś czas temu wszechmogąca partia polityczna w naszym kraju, zapowiedziała, że chce wypierdolić z polskiego systemu edukacji poziom zwany "Świat gimbazy". No dobra, powiedzieli to inaczej - gorzej ode mnie. Chodzi o to, że w Polsce ma ponownie działać 8-letnia podstawówka, zamiast tych obecnych 6-ciu. Ale średnia szkoła ma trwać o rok więcej niż teraz - liceum 4 lata i technikum 5 lat. Kuźwa, jakoś tak. Chyba niczego nie pojebałem. Ale faktem pozostaje, że takie plany są.

Całą sprawą bulwersują się nauczyciele gimbusów, a i niektórzy uczniowie (być może tzw. "kujony"). Ja się natomiast zastanawiam, co z patologiczną młodzieżą z gimnazjów? Pewne zachowania pozostaną niezmienne - patoli się tak szybko nie oduczysz. A może patologiczne zachowanie zniknie na dobre z map polskich szkół? Może to tylko szkoła zwana "Gimnazjum" działa tak na "dorosłych" uczniów tychże szkół?
Wiemy, jakie ścierwa chodzą do tego typu szkół. Nauczyciele sobie nie radzą. Wiesz to ty, wiem ja, wie nawet prezydent RP i kasjerka ze "Stonki". To chodzące patologie! (ci uczniowie oczywiście). Dno społeczne i wodorosty w jednym. Oczywiście nie wszyscy. Czy zlikwidowanie gimby coś da? Według mnie - da sporo.

Po pierwsze - duża liczba zjebanych nauczycieli straci pracę i będzie musiała sobie szukać nowego zajęcia, uczniowie powinni - podkreślam: POWINNI - spokornieć i zmienić swoje popierdolone zachowanie, a i będzie pewnie więcej uczniów w szkołach. Zajebiście, prawda? Teraz jak wam się spodoba jakaś dupeczka albo dupek (what?!) to macie większe pole do popisu. I chuj, że to będzie podstawówka. Taka 8 klasa to już bodajże 17 lat. A no i zapomniałbym - będziecie dużej chodzili do jednej klasy ze swoimi sweetaśnymi znajomymi i dziubki oraz zakrywanie ryja będzie trwało z nimi o całe dwa lata dłużej! Niesamowite. A właśnie - skoro mowa o zakrywaniu ryjów, to już niedługo coś na ten temat się u mnie na blogu na pewno pojawi.

Daj znać, jakie masz zdanie na ten temat i wpadaj częściej na mojego (Nie)normalnego bloga. Tylko tutaj prawdziwe opinie bez cenzury i bez ściemy. Wyrażam zawsze swoje zdanie. Jeśli się z nimi zgadzasz bądź też nie - zostaw komentarz. Daj także znać, o czym chciałbyś przeczytać tekst?
/ PW \
Share
Tweet
Pin
Share
No komentarze
[#1] Nastolatki dają dupy po koncercie w Warszawie



Tak, wiem. Takie tematy to przeważnie poruszają vlogerzy na swoich YouTube'owych kanałach, a blogów, na których wyrażamy swoje w pełni przemyślane opinie, jest coraz mniej. Ja to nadrobię! W pierwszym z odcinków pisanych na moim (nie)normalnym blogu poruszę temat jakże ostatnio głośny i bulwersujący. Nie będę ukrywał przekleństw i brzydkich słów, bo po co, prawda?
Tak więc temat ten dotyczy dwóch nastolatek, które raczej siostrami nie są. Zaraz powiecie: a co nas jakieś zjebane nastolatki obchodzą? A właśnie - odpowiadam: te dwie nastolatki na swoich profilach na Snapchacie (ta gówniana appka na telefony) ogłaszały światu, jak to dały dupy jednemu z zespołów muzycznych po koncercie w stolicy naszego pięknego kraju. Widzę taki przypadek i myślę sobie "Co jest kurwa?!". Zabłądziłem w internecie i natrafiłem na dwie niewyżyte hot16-tki, które lubią chwalić się, jak to fajnie zostały wyruchane przez murzynów. No, jednemu ponoć tylko "ciągnęły", ale zawsze spoko.

Pewnie niejeden z was widząc tak popierdolone dziewczyny chciał wyłączyć to badziewie na swoim komputerze/smartfonie etc. Dla mnie to nie jest normalne, że ty, ty, czy ty chwalisz się swoim życiem intymnym. Fajnie, jesteś z siebie dumna, dałaś dupy, twoja pizda już nigdy nie będzie taka sama jak dawniej, ale chuj w to - chwalę się tym, bo mi się tak podoba. Nie! Nikogo nie interesuje, co, z kim i gdzie robiłaś i czy brałaś udział w gangbang, czy w bukkake'u. Może te dwie grzeczne dziewczyny zaproszą kiedyś na swój pokaz rodziców, albo chociaż opowiedzą im z takim zaangażowaniem i szczegółami co robiły. Rodzice pewnie będą dumni z takich zdolnych dzieci, które wiedzą jak sprawić żeby był "fejm". Kurwa, nie lubię tego słowa.

Tylko mnie jeszcze do cholery zastanawia, czy one myślały, co robiły? No chyba nie. Czy nowe motto nastolatek to: daję dupy i jest mi fajnie? Agencje towarzyskie podobno mają coraz mniej pracownic. Myślicie o przyszłości w ten sposób? Brawa dla was. Ale musicie wiedzieć, że zanim coś wrzucicie do neta, zastanówcie się, co czynicie bezmózgi! Bo hejt to tylko hejt, a co ze zranioną psychiką? Te dwie nastolatki może już szykują się na kolejną orgię, gdy im już siniaki zejdą z ich zdemoralizowanego ciała?
Dajcie znać, jakie jest wasze zdanie na ten temat, wypowiedzcie się, dołączcie do dyskusji. Zapraszam także do częstszego odwiedzania mojego bloga, bo wpisów na pewno nie zabraknie. Niczego nie ukrywam, piszę prawdę. Oczywiście prawdę według mnie. Hejtuj, mów co chcesz, bo o to właśnie chodzi. Bądźmy sobą!
Nienormalnyb.blogspot.com - wbijaj i zapamiętaj ten adres! Nadchodzi nowe!
/ PW \
Share
Tweet
Pin
Share
2 komentarze
Newer Posts

About me

About Me


Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate.

Follow Us

Labels

18lat afera babcie barter blog dziadki dziennikarz euro2016 francja gimnazjum holandia irlandia jazda kursant kursantka lewandowski losowanie minister nauka nawałka niemcy opinie patologia piłka polska północna prawko prezydent prostytucja reporter seks smoleńsk sport tekst trawka tvpinfo uczniowie ukraina warszawa

recent posts

Blog Archive

  • ▼  2015 (5)
    • ▼  grudnia (5)
      • [#5] Nauka jazdy za... seks
      • [#4] Jak to widzę: Po losowaniu grup Euro 2016
      • [#3] Polska cebula w akcji. Reporter zaatakowany n...
      • [#2] Koniec z gimbusiarską patolą?
      • [#1] Nastolatki dają dupy po koncercie w Warszawie
FOLLOW ME @INSTAGRAM

Created with by BeautyTemplates